maandag 23 april 2018

Lente bij Let's stick together...

Het is lente, we worden er al twee weken door verwend met heerlijke temperaturen, maar toen de criteria  van deze blogtour bekend gemaakt werden, was er nog geen sprake van lente. Op zich was dat dus al een uitdaging :-)

De criteria:
- lente
- een buitenlands patroon
- een leuk detail

Ik dacht in eerste instantie niet mee te doen. De lat niet te hoog leggen is namelijk nog steeds de boodschap: ik had nog maar net toegezegd voor deze en deze challenge, ik had een naaiweekend voor te bereiden én ik heb op 6 mei een lentefeest in huis...

Toen de outfit voor zijn lentefeest klaar was, bedacht ik me dat ik eigenlijk perfect voldeed aan de criteria dus ik doe toch mee! Dankzij Marjolein kunnen jullie dus nu al zien in welke outfit Elias zijn dag zal beleven.

Elias had maar één wens: hij wou een echte vest! Geen pak, enkel een vest... Jack van Zonen 09 werd dus al aangekocht en ik wist meteen dat ik een sportieve combinatie wilde maken dus ging ik op zoek naar een patroon voor een baggy broek... gewoon omdat Elias lekker stoer is en dus prima wegkomt met de stijl uit de videoclips van rappers en breakdancers en aanverwanten...
Dankzij Laura, die mijn maatje was bij de vorige challenge vond ik hét patroon dat ik zocht, de Cris pants van Stof 2000. Een echte topper zo bleek!

Bij Modecoupon vond ik alweer dé perfecte stofjes voor zijn outfit.
Ik startte met de stof voor de broek omdat dat dé eyecatcher moest worden. Ik werd meteen verliefd op dat stofje  (zou dat iets te maken hebben met de afroman die erop staat) en vond er gelukkig stofjes voor het jasje en t-shirt bij. Toen alles klaar was en hij mocht passen, was hij duidelijk heel erg blij. "Prachtig mama!"

We kunnen gerust aftellen naar 6 mei, al weet ik nog steeds niet wat we die dag gaan eten :-P


patronen
Vest: Jack van Zonen 09 mét kap
Broek: Cris Pants van Stof 2000
T-shirt: Billie van Zonen 09
alle stoffen van Modecoupon





Neen ook eens een kijkje naar de andere maaksels met deze criteria...


17 opmerkingen:

  1. Zot schoon! 'k Zou het Berre ook direct aan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig gewoon! Die kleuren! Hij straalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, stoere vent!
    Hij staat er echt prachtig mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet dat hij er superblij mee is! Hij zal zeker stralen in zijn stoere outfit! Geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat snoetjes zegt voldoende.
    Geen kat die zich die criteria nog kan herinneren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cool! Fan van de combi en je eigenheid. En volgens mij past het perfect bij wie zoonlief is <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. supertoffe outfit, mijn zoon is ook fan van die stof van de broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waw, knappe kerel! Die outfit staat 'm geweldig goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel stoer, inderdaad! Lekker je eigen stijl volgen, ik vind het helemaal de max! Super toffe outfit, en veel plezier volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met een baggy broek zou ik hier niet moeten komen aandraven, maar die kleine van jou ... die komt daar helemaal mee weg.
    Ik vind de "echte vest" ook geweldig in die kleur. Gedurfd en toch op zijn lijf geschreven. Topwerk!

    BeantwoordenVerwijderen