donderdag 14 december 2017

oh what a Joy...

ter ere van de verjaardag van K-Bas, dé winkel voor alle tassenmaterialen, lanceerden ze een tijd geleden een gratis patroon "Joy", een elegante clutch die, mits een beetje ervaring met de naaimachine, op twee uurtjes in elkaar zit...

Toen we in het naaicafé vorige maand met onze  Femmadammen besproken wat we in december zouden gaan maken, kwamen we uit op een clutch. Ideaal voor de feesten die voor de deur staan.
Ik zag de Joy-clutch al voorbijkomen bij de lancering en met een aantal dames bestelden we bij K-Bas alle materialen en gingen we afgelopen dinsdag aan de slag...

Ik knipte alles vooraf, wat me ongeveer een uurtje werk koste, tijdens het naaicafé werkte ik nog een tweetal uurtjes door en mijn clutch was bijna partyproof. Ik moest de prachtige Rozy-sluiting, die ik ook al hier gebruikte, nog vastzetten met de ieniemienie kleine vijsjes en dat kostte me, gezien mijn onhandigheid met werkgereedschap, nog eens een dik kwartier...
Op een dikke drie uur had ik dus een nieuwe tas, eentje kiezen in de winkel duurt meestal langer ;-)

Mijn smartphone, identiteitskaart, bankkaart en wat kleingeld kunnen er makkelijk in, samen met een lippenstift, en toch is ze klein en handig... laat die feestdagen maar komen.


patroon: Joy bij K Bas
materialen: alles bij K Bas






3 opmerkingen: