vrijdag 18 augustus 2017

ook grote meisjes houden van roze...

Vorige zondag gingen Johanna en ik naar een open naaidag van StikNieNau², een heel gezellige naaigroep in Eksaarde (Lokeren), boordevol toffe madammen. Ik kende Marjolein via de FB-groep van Let's sti(c)k together en toen ik daar de oproep voor de naaidag zag verschijnen, planden Johanna en ik een uitje, op stap met een vriendin en nieuwe dames leren kennen is altijd leuk!

Een hele dag ongestoord naaien en babbelen en heel veel inspiratie opdoen, dat is het korte en bondige verslag van zondag. Een verslag van de resultaten komt nog ;-)
Maar toen ik Marjolein haar portemonnee zag, de Rozy Wallet, waarvoor ik alle materialen al maanden in huis heb, was ik op slag verliefd <3 op haar portemonnee he ;-)

Ik besloot dinsdag gebruik te maken van de vrije dag om de patroondelen te knippen en te verstevigen en woensdagavond tijden een avondje tiretten zette ik ze in elkaar! En het is grote liefde tussen mijzelf en mijn nieuwe wallet!



Ik kocht het pakketje inclusief patroon bij Kbas, het voerinsstofje had ik nog bij mijn restjes liggen.
Een heel fijn project met een snel resultaat en het oogt zeer professioneel.
Ik ben zeer blij dat Marjolein mij, zonder het te weten, een ferme duw in de rug gaf! Bedankt!

6 opmerkingen:

  1. Amai zeg, dat die seconde zo'n indruk heeft nagelaten! Ik vond die superleuk om te maken. Heel duidelijk. Niks uitzonderlijk moeilijk. Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lol, ook je tas :-P we mailden An al voor een workshop Explorer Tote ;-)

      Verwijderen
  2. Tof dat jullie er waren! Zo een mooie portefeuille zou ik ook wel willen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heel tof dat we erbij mochten zijn, ik kom zeker nog eens af. tot donderdag ;-)

      Verwijderen