woensdag 23 augustus 2017

Midsummer Fairytale Dress...

Ik ben al sinds het eerste patroon lid van de testgroep van Lieveke en Zus en ben ook heel erg fan van haar patronen. Toen ze een tijdje geleden een oproep deed voor testers voor een nieuw jurkjespatroon, twijfelde ik geen minuut en ging aan de slag... het resultaat zie je hier

Ann vroeg wie, ,na de lancering van het patroon,  zin had in een gastblog en ook hier moest ik niet lang over nadenken... ik kreeg als thema streepjes.

Ik had een streepjesstofje liggen in een pastelpaarse kleur en dat combineerde heel erg mooi met een soepele viscose stof in mintgroen (topkleur van Mina) die ik onlangs kocht via Instagram van iemand. Een blinkende roestkleurige paspel zorgde voor de nodige glitter die Mina graag heeft.

Het kleedje is prachtig geworden, ik ben verliefd op de combinatie... oordeel vooral zelf...







Mina is heel mooi met een open rug, zeker als ze een licht kleurtje draagt en je ziet haar mooie bruine velletje blinken in de zon... daarom besloot ik om het achterpand open te laten, ik stikte op elke kant een stuk paspel die ook in de plooi vooraan zit, en maakte een lusje met diezelfde paspel om het kleedje te sluiten met een knoopje...


Ze is er superblij mee, al vond ze het eerst "heel heel lelijk want het is niet roze" en ik moet haar gelijk geven... het is een prachtig kleedje maar te lieflijk voor mijn stoere meid :-)
Maar het belangrijkste is dat het weeral een toppatroon is met een superpasvorm en zeer duidelijke beschrijving.

Het patroon bestaat in papieren (15 euro)  en digitale (7,40 euro) versie
en is hier verkrijgbaar.



3 opmerkingen: