donderdag 15 juni 2017

Mijn eerste blogmeeting...

Zaterdag ging ik voor de eerste keer naar een blogmeeting. Davina organiseerde deze al  voor de derde keer en weet dus wat ze doet. We waren met een aardige bende: er werd veel gebabbeld, inspiratie gedeeld (we vroegen meermaals "Welk patroontje is dat?"), en cadeautjes uitgedeeld.


Het eerste cadeautje was een swapje voor een andere blogster. Ik kreeg van Sarah door dat ze graag fuchsia zag en het moest iets met een sluiting/rits zijn en daar vond ik het ideale patroontje voor op een andere blog . Ik vind het zo leuk dat ik het ook voor mij al geknipt heb klaarliggen ;-)



Ik kreeg zelf een pakje van iemand die duidelijk zeer goed naar mijn blog heeft gekeken maar die niet aanwezig was. Bij deze dus bedankt Veerle!


In dit pakje zat een kurklederen zonnebriletui, wat een andere bestemming zal krijgen want mijn zonnebril is helaas veel te groot, met een roze voering en paspel. Helemaal Noxeema dus!

We deden ook nog een stoffenruilspel, een sponsorspel, en legden elkaar een sew challenge voor. Deze komt later online dus blijf het volgen...

Hier mijn buit van de avond:

linkerstofje: stofje van het ruilspel wat ergens onderaan een bak zal belanden
rechterstofje: katoentje van Bobby Sewing wat een hemdje voor Elias wordt
rechtsonder: mijn swapje
linksonder: Lua-patroon voor een slaapzak, deel van de Sew Challenge

Bedankt aan de aanwezige dames voor de fijne kennismaking en bedankt aan de sponsors voor zoveel leuks!


Een overzichtje van alle sponsors, in willekeurige volgorde:









































1 opmerking: