woensdag 24 januari 2018

#projectsewit

English version below

Kennen jullie #projectsewit al? Het is een facebook-groep van Celina Bailey met natuurlijk ook een bijhorende hashtag. Zij heeft voor elke maand in 2018 een naaiproject voor zichzelf gekozen: een shirt, een rok, een jurk,... en wil via de groep zoveel mogelijk mensen motiveren om mee te doen... ik zag de hashtag op Instagram verschijnen en vond het een geweldig idee en doe graag mee. Elke maand maak je dan al minstens iets voor jezelf, wat met kids in de buurt niet altijd makkelijk is, en op het einde van het jaar heb je 12 stuks bij in je garderobe. Goed idee toch? Doen jullie ook mee?

Project voor januari was een t-shirt. Ik nam een stofje uit mijn voorraad en maakte er de korte versie van de Nore van Compagnie M mee... heel basic om mee te beginnen maar eigenlijk schreeuwt mijn kleerkast wel om basics... volgende maand is het project een sweater, ik weet al ongeveer wat ik ga maken...

Stof: uit voorraad, ooit eens van een stoffenspektakel denk ik
Patroon: Nore by Compagnie M


Do you already know #projectsewit? It's a Facebook-group by Celina Baily, offcourse with a matching hashtag. She has choosen a sewingproject for herself for each month in 2018: a tee, a skirt, a dress,... and she wants to join as many people as possible in this challenge. I first saw the hashtag on Instagram, than the group and found it such a great idea, i wanted to join. Each month you make something for yourself, not easy with two children running around, so by the end of the year you have 12 new pieces in your closet... Nice right? Will you join?

Project in januari is a tee. I took a fabric from my stock and made the short version of Nore by Compagnie M. Very basic, but that's just what my closet needs! Next month we'll be making a sweater and i already know where to start...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten