zaterdag 30 december 2017

Traverse bag, een ideaal feesttasje...

Toen ik twee weken geleden de workshop bij StikNieNau2 volgde had An een geweldig mooi tasje mee in crocokurkleder... iedereen vroeg meteen tekst en uitleg en ik noteerde het patroon zorgvuldig in mijn BuJo ;-)
Deze week bleek trouwens dat het haar bijdrage was aan de blogtour ter ere van K-Bas. Een blogtour waar ik elke dag mijn ogen heb uitgekeken. En zoals iedereen zei, zonder K-Bas zou tassen naaien zo leuk én trendy niet zijn. Bedankt Mieke!!!!!!

Patroon werd aangekocht, fournituren besteld en de afgelopen week knipte en verstevigde ik naar hartelust want het zijn wel wat patroondelen (maar laat je hier zeker niet door afschrikken. De tutorial, en mijn Engels is gewoon de basis, is zo duidelijk dat je er vlot doorgaat...)

Gisterenavond zette ik mij rond 21u aan mijn naaimachine voor een portie late night sewing en om middernacht was mijn tas klaar.
Ik wilde ze heel graag klaar voor oudejaarsavond en dat is dus gelukt. De clutch die ik maakte bleek voor mij, die altijd met gigantische handtassen rondloop, toch echt te klein. In deze kan mijn portemonnee in, mijn I-Phone, sleutels en een lippenstift én toch heb ik mijn handen en schouders vrij... ik neem mijn tas graag mee op de dansvloer op zo'n avond... let's party!




Patroon: Traverse Bag van Noodlehead
Kurkleder: K-Bas
Voeringstof: al jaren in mijn voorraad van bij Liesel'love
alle fournituren: K-Bas










4 opmerkingen:

  1. Lang leve k-bas ;-)
    Echt een mooie tas geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Wendy, zo mooi, en zo lief! Met veel plezier bezorg ik gepassioneerde tassenmaaksters alle materiaal dat ze nodig hebben 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I really appreciate your professional approach.These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    หนังสยองขวัญ

    BeantwoordenVerwijderen