vrijdag 22 december 2017

Explorer Tote...

Ik zag onlangs bij StikNieNau2 verschijnen dat ze een workshop organiseerden met An van Jace did it! nl. de Explorer Tote van Noodlehead. We hadden vorig jaar bij Femmadammen al zo'n leuke workshop met An en ik zag de tas onder andere hier al verschijnen en schreef me dus ook meteen in.

Van An krijg je vooraf altijd een gedetailleerd teken- en knipplan doorgestuurd waardoor de voorbereidingen heel vlot gaan en de dag van de workshop ben je om 10u ook echt klaar om achter de machine te gaan zitten.

An gaf zoals steeds een zeer duidelijke uitleg en leerde mij voor het eerst met style-vil werken. Dit is een dikke en zeer stevige versteviging waardoor de tas 'staat' maar toch is het heel licht materiaal, ideaal dus voor tassen en een echte ontdekking. Ik kocht het uiteraard bij K-bas, net als het kurkleder en alle fournituren...

Ik kocht voor de accenten aan de stof het kurkleder met parelmoerglans en dat matchte perfect met een lichte jeans die ik nog liggen had... een wit stofje met ananassen werd de voering want in een donkere tas moet ik veel te lang zoeken naar mijn spullen ;-)

Rond 17u was de tas klaar en ze werd maandag meteen in gebruik genomen, dat zegt genoeg zeker...


Patroon: Explorer tote van Noodlehead
Jeansstof: Driessenstoffen
Voering (ananas): Kwantum
Kurkleder en alle foutnituren: K-Bas


Drie praktische zakken aan de achterkant

Binnenin is plaats genoeg en ook nog eens zakjes die de tas heel praktisch maken

4 opmerkingen: