maandag 18 januari 2016

Voor een sterke meid én een Give Away

Zoals ik al meermaals vertelde ben ik een heel klein beetje veel verslaafd aan Instagram. Een van de allerliefste dames die ik daar al tegenkwam is ongetwijfeld Sil! Altijd klaar met een lieve reactie, hartverwarmende foto's, staat steeds klaar voor haar vriendinnen... ik ontmoette haar nog nooit maar weet zo dat dit een superwarme vrouw is!
Vorige week lanceerde ze een oproep om post op te sturen voor Saskia, een 9-jarig meisje die vecht tegen kanker! Ik moest er geen seconde over nadenken om iets op te sturen. Zelf was ik 12 jaar toen mijn leven ingrijpend veranderde door een plotse operatie. Ik verbleef 3 weken in het ziekenhuis en ging een jarenlange revalidatie tegemoet. Wat had ik het toen als kind fijn gevonden om te worden bedolven onder kaartjes en andere leuke post ;-)

Ik maakte nog maar eens een An-tasje, in 2 supermooie Petit Pan-stofjes. Door het roze en de bloemetjes toch meisjesachtig. Maar door de stofkeuze (toile ciréé) en de fluokleurtjes, toch lekker stoer... hopelijk een geslaagde combinatie voor een 9-jarige meid. Heel veel kracht lieve Saskia!


Voor wie ook graag zo'n An-tasje wil, heb ik goed nieuws. Nu ik al even bezig ben met deze blog vind ik het hoog tijd voor een give away. Ik maak voor de winnaar een tasje, naar eigen stijl. Wil je graag een stoer model, of liever retro, of misschien wel iets voor je zoon of dochter...we bespreken het samen en ik maak iets wat je leuk vindt :-)
Meedoen kan door mijn blog te volgen, op 1 van de mogelijke manieren (Google, e-mail of Bloglovin) en hieronder een reactie te laten met je mailadres erbij. De winnaar wordt  bekend gemaakt op vrijdag 22 januari om 21u. Succes!!!

8 opmerkingen:

  1. Supertof tasje Wendy!!!!! Ik doe graag mee met de give away! sarahgeerts@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik doe ook mee! Mijn mail: jo (underscore) x@me.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik doe graag mee. Ik volg je blog al een tijdje, en deze wedstrijd klinkt als muziek in de oren :)
    evypieters@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben er nog altijd niet aan toe gekomen eentje zelf te maken, en een retromodel lijkt me super... dus ik waag een kansje! Mijn mailadres: tstraetemans @ gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awel ja, ik doe mee. Dat komt er toch niet van om zelf zo'n sakocheke te maken. Altijd grotere prioriteiten! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief van je om dat meisje zo'n mooi tasje te maken.
    Natuurlijk niet leuk dat je vroeger ook een ingrijpende operatie en periode nadien hebt moeten meemaken.

    Ik doe ook graag mee met je give-away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel lief van jouw om zo'n opstekertje te maken

    ik doe heel graag mee met de give-away (trochveerle@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ho, dat valt al direct mee, zo'n nieuwe blog lezen :)
    woohoobydavina @ gmail . com
    Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen